حرفهای من به شما

  سلام حال همگی تون خوبه؟
 
 
میدونم چند وقته که چیزی ننوشتم
آره تنبل شدم
 
واستون اینجا چندتا عکس میزارم
 
 
 
 
 
 
 
 این روزا زیاد حالم خوب نیست خیلی ناراحتم
همش هم واسه اتفاقاتیه که تو افغانستان در حق هزاره ها می فته
نمیفهمم ادم چقدر میتونه احمق و نفهم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه چرا این آدمایی که قدرت دارن  اینقدر میترسن و از حق هموطناشون دفاع نمیکنن
آخه جنگ و کشت و کشتار تا کی؟
چرا کسی نمیفهمه که ما همه آدم هستیم و باید مثل آدما زندگی کنیم
نمیدونم این طالب ها و داعشی ها چرا ایقدر احمق هستن و بقیه آدما رو سر میبرن
تو مدرسه خیلی درمورد این گروه های تروریستی حرف میزنیم و بحث میکنیم
مخصوصا اتفاقاتی که داره میفته
کره زمین در اسایش نیست دیگر
یه طرف مردم از گرسنگی میمیرن
یه طرف بخاطر اون دنیا ادم میکشن
یه طرف بخاطر قدرت و پول یه طرف دیگه رو میکشن و گول میزنن
چرا آدما فقط به خودشون فکر میکنن؟؟
چرا کسی به عاقبت کارایی که میکنه اصلا فکری نمیکنه
اعصابم خیلی خورده که یه مشت احمق تو کره زمین زندگی رو واسه بقیه سیاه کرده
و بقیه که میتونن کاری کنن چشاشونو بستن و خودشونو به خواب زدن
اصلا نمیفهمم چرا این داعشی های احمق اسم اسلام رو خراب میکنن با این کاراشون
چرا اصلا همیچین گروه هایی وجود داره؟
خیلی درمورد این سوال ها این روزا تو کلاس با هم بحث میکنیم  
 
 
 
 
تو زندگی ما آدما همیشه اتفاقاتی میوفته٬ بعضی وقت ها خوب بعضی وقت ها بد ولی یه تجربه میشه
اگه به کسی خوبی کردی ولی بدی دیدی، تو بد نشو همون طور خوب بمون
نزار زندگی و اتفاقاتش تو رو به یه آدم دیگه تغییر بده
خودت باش و به همونطوری که هستی افتخار کن
تو بهترینی
هیچ وقت نا امید نشو اون بالا یکی هست و همیشه تورو میبینه
   
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
همیشه مثبت اندیش باش و فکر های بد و منفی رو از ذهنت بیرون کن
سعی کن کینه ای نباشی
برای  همه دعا کن حتی کسی که به تو بدی کرده
خوبی بقیه رو از خدا بخواه
اونا خودشون یه روز به اشتباهشون پی میبرن
 
 
 
 
 
همیشه حواستون به کارایی که میکنید باشه دوستان
گول شیطون رو نخورید
اگه هم کاری کردی و پشیمونی٬ توبه بهترین کاره
در خانه خدا همیشه بازه
اون منتظرته
نا امید نشو با دل شکسته بر سراغش مطمئن باش دستت رو میگیره
اون خیلی دوستت داره و برات ارزش قائله
اون تو رو آفریده و خوبی تو رو میخواد
 
 
خداجونم خیلی دلم پره از خون
امسال هم منو اربعین کربلا نخواستی
خدایا خودت میدونی دیونه کریلام
خدایا من همیشه دستم رو بسوی تو دراز کردم و میکنم
چون تو تنها پروردگار منی
خدایا خیلی دوستت دارم و بخاطر همه چی هم تشکر
خدایا هیچ وقت دستمو ول نکن
من جز تو کسی رو ندارم
تو یگانه پروردگار منی
 
 
شب همگی بخیر
قبلش یادتون نره یه صلوات بر محمد وآل محمد به نیت ظهور مولا مهدی (عج) بفرستین
 

Kommentera här: