!دیگر بس است، این همه ظلم به شیعیان افغان بس است

 

واقعه ی مرز مهران در روز۹۴/۹/۶
سلام برتمام مسلمانان وشیعه های جهان،من یک دختر افغان هستم ک باخانواده خود برای پابوس آقامون امام حسین ب طرف مرز مهران رفتیم ک درانجا شاهد رفتاربد سربازان ایرانی با زائرین افغان بودیم،ایرانی ها نمیگذاشتن ما ب زیارت برویم چرا؟چون افغانی هستیم،همه ی ایرانی هارفتند اماافغانی هارو نذاشتن برن.در روز۹۴/۹/۶سربازان ایرانی مرز مهران زائران افغانی امام حسین(ع)را بالگد و کتک از مرز برگرداندندو به گریه ها و اشکهاو ناله های ریش سفیدانو مادران و طفلان ک ب عشق کربلا آمده بودندهیچ توجهی نکردن،برادران رائرافغان را بالگد به زور سوارماشین كردندو باخانوادهاشون به اردوگاه سنگ سفیدبردند.ایا ماشیعه های افغان حق زیارت نداریم؟
ایا این است جواب عشق به امام حسین؟ایالگدو کتک جواب عشق به امام حسین است؟مگرما افغان ه‍اشیعه ومسلمان نیستیم؟مگرکربلا برای همه نیست؟پس چرا نمیذارن بریم کربلا؟درمرزمهران سربازان دورتمام افغانهاراحلقه کرده بودند و ب گریه هاشون میخندیدن،سرباز ایرانی ک ادعای مسلمانی میکند دست خواهر شیعه مان راگرفته بود و میخواست ب زور سوارماشین کند،ایااینان مسلمانند ک ب ناموس مردم دست میزنند؟مایک روزتمام لبیک یاحسین گفتیم امام حسین(ع)صدامونو شنیداما این ایرانیانشنیدند.درواقعه ی کربلا کافران خانواده امام حسین(ع)را ب اسیری گرفته بودند واما درمرز مهران سربازان ایرانی شیعه های افغانی رو مثل اسیر حلقه کرده بودند،در آن زمان آب فرات برکاروان آن بزرگوار بسته شده بود و الان مرز کربلابرروی شیعه های افغانی بسته شد،
این واقعه ی مرز مهران رابخانیدونشرکنید تاتمام عالم بدانند ک ایرانیانی ک ادعای مسلمانی می کنند بازائرین افغان امام حسین(ع)چه رفتاری کردند و بدانند که اینان مسلمان واقعی نیستند ک با زائرین افغانی اینجوری برخورد میکنند،
یک عراقی آب تاول زائرافغانی رو با انپول میکشیدو ب عنوان تبرک ب دهن بچه هایش میگذاشت اما اینان بالگد از زائرین پذیرایی کردند،این مسلمانی نیست،اینان مسلمان نیستند
 
 
    i'm so sad emoticon          heart broken emoticon

 
 
خدایا ما افغان ها چرا اینقدر مظلومیم....
 
deborah.mihanblog.comdeborah.mihanblog.com
این روزا ذهنم خیلی درگیره و حالم اصلا خوب نیست
همش خبرهای ناراحت کننده میشنوم 
خیلی دلم میشکنه
وقتی هم عکس یا فیلمی میبینم حالم از اون بدتر میشه
الان اینجا تو استکهلم یکی دوتا خانم هستن که از بستگانشون اسیر شدن
اسیر اون داعشی ها٬ طالب های احمق تروریست
حالشون خیلی بده و همش گریه میکنن
امروز یکی شون سفره گرفته بود، همش هم فقط گریه میکرد
الان هشت روزه از عزیزش خبری نیست فقط میدونه به جرم هزاره و شیعه بودن اسیره
اون عزیز یه جوونه
بچه ها شماهایی که اینو میخونین دعا کنین که اسیر شدگان همه ازاد بشن وبه آغوش گرم خانوادشان برگردنند
بین این هم همه دردسر و ظلم از یه طرف دیگه دولت ایران با هموطنای ما بدرفتاری میکنن
آخه اینا چرا نمک میپاشن رو زخم ما؟ چرا نمیزارن مردم برن پابوس مولاشون؟
و درد و دلاشون بهش بگن؟
ای دولت عزیز ایران چرا این کارا رو میکنین؟ چرا دوست دارین ما از شما خاطره های بد تو ذهنمون داشته باشیم؟
کمک نمیکنین، حداقل زخم نپاشین
ما فقط یه کربلا و امام حسین داریم چرا مارو از دیدن حرم مولامون محروم میکنید؟
خود امام حسین جوابتون رو بده
خودم شخصا خیلی ضربه خوردم ازتون
خودتون رو فقط شیعه خطاب میکنین ولی هیچ مثل شیعه واقعی نیستین
اگه واقعا شیعه هستین چرا چشماتون رو در برابر اون شیعه های افغانستان بستین؟
چرا رهبرتون حتی یه چیز خشک و خالی مثل تسلیت به اون خونواده های شیعه نگفت؟؟ چرا همدردی شون ابراز نکرد؟
مگه رهبر همه شیعه ها نیست؟؟؟
یکیتون بیاین جواب منو بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی سوالا هست
 
از یه طرف دیگه سخت گیری این دولت اروپا زیاد شده 
خدایا این همه که این سختی ها رو گذروندن اومدن اروپا
نا امیدشون نکن
شکلک های شباهنگShabahangشکلک های شباهنگShabahang
الان این وسط اگه یکی تو افغانستان خودمون یه کار درست میکرد و زحمت میکشید، کشورمون رو نجات میداد،  از این بدبختی 
الان ما این همه زجر و بدبختی نمیدیدیم و آواره خارج نبودیم
 
deborah.mihanblog.com
به امید اون روزی که در کشور عزیزم صلح و آرامش برقرار بشه و آواره هیچ کشور و ملتی نباشیم
 
 
niniweblog.com
 
خدایا دلم چند ساله که بدجور دیوونه کربلاس
خدایا اگه کربلا رو نبینم میمرم
خدایا این همه صبر کردم 
امسال هم که نشد،‌حتما قسمت نبوده
.....حتما یه خیری توش هست که من نمیدونم
 
با همین چیزا خودمو قانع کردم تا الان
با یکی از دوستای گل و عزیزم فاطمه تصمیم گرفتیم اگه شد سال دیگه با هم کربلا بریم
 
 
مولا جانم یا حسین خیلی حرفا دارم برات
دلم میخواست امسال تو بین الحرمینت بودم و باهات درد و دل میکردم
 خیلی وقته دلم بدجور شکسته
دلم فقط به حرم شما خوشه
بودن تو حرم مطهرتون و حرف زدن با شما دل شکستم رو دوا میکنه
دوای درد من فقط شما هستین
دعوتم کن یا مولا جان
دلم میخواد بیام بیبینم شما و اجدادتون کجا و چطوری زندگی میکردین
میخوام بیام با دوتا چشمام ببینم
و اون جا رو زیارت کنم چون شما اونجا بودین
 
 
 
عشق امام حسین و کربلا تو دلم من خیلی بزرگه و با هیچی هم عوضش نمیکنم
روزی هزار بار خدا رو شکر میکنم که شیعه هستم
و دست بوس و پا بوس مامان بابای عزیزم هستم که منو با عشق حسین آشنام کردن 
 
deborah.mihanblog.com deborah.mihanblog.comdeborah.mihanblog.com
 
 
واسه من عراق خیلی کشور باارزشیه و واقعا بعضی وقتا به همه عراقی ها حسودیم میشه
کاش منم عراقی بودم
یا عراق به دنیا میومدم
اون وقت تمام عمرم رو اونجا زندگی میکردم و هرگز این ور و اون ور آواره نمیشدم
بودن تو عراق و خدمت کردن تو حرم امام حسین رو با جون و دل میخریدم
الان فقط به رفتن فکر میکنم
دلم نمیخواد برگردم
دلم میخواد همونجا بمونم و همونجا هم بمیرم
خیلی کربلا رو دوس دارم 
تمام زندگیم فدای امام حسین
 
 
 
خدایا زیارت مطهر اباعبدالله الحسین و برادر عزیزش قمر بنی هاشم رو نصیب من و همه کسای دیگه ای نرفتن و آرزو شو دادن عطا کن
خدایا کربلا میخواااااااااام
 
smiley cries emoticon 

Kommentera här: