ما امده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه با هر قیمتی زندگی کنیم

 
 
ما امده ایم تا با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه با هر قیمتی زندگی کنیم(دکتر شریعتی)

 

 

خدایا کمک کن بتونم در هر

 کاری و هر احساسی

اعتدال رو رعایت کنم

 

خداوندا بگذار راهی را بروم که تو میخواهی 
کسانی را ملاقات کنم که دوستشان داری 
بگویم آنچه را که اراده توست 
باشد که همیشه بر اراده ات گردن نهم 
   
 
 

مشکلات زندگی مثل تلی از خاک بر سر ما میریزند و ما مثل همیشه دو اتنخاب داریم .  

اول اینکه اجازه بدیم مشکلات ما رو زنده به گور کنن و  

                                                           دوم اینکه از مشکلات سکویی بسازیم برای صعود.

 
   
 

خداوندا آرامشی عطا فرما تا بپزیرم آنچه را که نمی توانم تغییر

دهم،شهامتی كه تغییر دهم آنچه را که میتوانم و دانشی كه تفاوت این  دو

را بدانم.

  

           

*خداوندا: قدرتی عطا فرما تا همانگونه که مرا دریافتی تورا دریابم 

*خداوندا:از پرچین امیدهایت چتری برایم بفرست. خیس دلتنگی های محبت تو شده ام 

*خداوندا : بهبودیم را از تودارم و تورا شکر گذارم.لحظه ای مرا به خود وا مگذار که من عاجزم وتو توانا 

           نورت را در قلب من بتابان و چنان مرا سیقلی بده که انعکاس کننده الطاف تو باشم  

*خداوندا:عشق را با تو زیبا یافتم و محبت را در قلب پاکت .ای کاش بدانی که می دانم می دانی در

          تک تک لحظه هایم جا گرفتی. لطفی عطا کن بر این بنده ناچیز تا عشق ورزیدن را از تو بیاموزم. 

*خداوندا : به من بیاموز دعا کردن را.


Kommentera här: